Rezolva chestionare drpciv online si obtine carnetul auto din prima vizita la examen.

What seems to be the officer, problem?

Că am un fetiş cu poliţişti, stie cine m-a întrebat. Exagerez, fireşte, însă nu-s chiar departe de adevăr. Da, îmi plac teribil poliţiştii. Şi, pentru ei, îmi plac si pietonii, vitezele regulamentare (pe portiunile cu radar, of course), unicitatea sensurilor unice, nuanţa de roşu din semnul de interzis, fluierele si echipamentele.


Ba chiar am avut si a crush. A major one, cu un politist perfect care, timp de un an sau cam aşa, a vegheat intersecţia Barbu Vacarescu – Glinka. Da, da, la naiba, Alex stie si despre ăsta. Nu de alta, dar eu, tocmai eu, care obişnuiesc să stau cu piciorul pe acceleraţie încă de când mă opresc la semafor, de la ăsta cu poliţistul anexat, uitam mereu să mai plec. Crisp rău omu’, slăbuţ (observ un pattern), cu echipament, cu motocicletă ataşată. Cu atitudine, ce mai.

OK, gluma-i gluma, însă eu am considerat mereu ca fără poliţişti lumea ar fi cu cel puţin o notă mai haotică (e drept, ar fi şi ceva mai liniştită pentru că, da, am minţit, nu suport fluierele).

Şi, într-o dimineaţa de februarie iulie iunie, în timp ce-mi beam cafeaua pe lounge-ul etajului sapte al vilei imense în care locuiesc, am filmat asta (da, ştiu că e pe înalt, nu pe lat, asa a fost viziunea, ahem):